Stage lopen in Zuid Afrika - Reisverslagen van Marieke Veen - WaarBenJij.nu Stage lopen in Zuid Afrika - Reisverslagen van Marieke Veen - WaarBenJij.nu

Stage lopen in Zuid Afrika

Eindelijk wordt mijn droom waarheid!! Ik ga stage lopen in het buitenland! En het mooiste van dit alles.. Mijn vriend gaat mee om er ook stage te lopen! Ik kan niet wachten tot het zover is

Recente Reisverslagen:

16 September 2013

Het laatste verslag

31 Juli 2013

Week 25

31 Juli 2013

Week 24, Zondag

28 Juli 2013

Week 24

24 Juli 2013

Week 23
Marieke

Samen met mijn vriend ga ik stage lopen in Kaapstad, Zuid Afrika. Stage lopen in het buitenland is een lang gekoesterde droom. Helaas hebben we nu nog wat tegenslag met alles regelen voor het visum dus het is nog even spannend of we de gewenste datum (6 feb) kunnen vertrekken of niet.. In Kaapstad ga ik stage lopen in het 'Saartjie Baartman Centre'. Dit is een Centre voor misbruikte vrouwen en kinderen. Mich gaat stage lopen bij 'Die plate kompjanie' een bedrijf die festivals en concerten organiseert.

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 34922

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 30 Juli 2016

India

06 Februari 2013 - 03 Augustus 2014

Stage lopen in Zuid Afrika

Landen bezocht: