India - Reisverslagen van Marieke Veen - WaarBenJij.nu India - Reisverslagen van Marieke Veen - WaarBenJij.nu

India

Mijn broer is gevraagd om voor een jaar in India te werken voor Ernst & Young. Hij is een succesvol account en mag in Delhi ervoor zorgen dat het bedrijf zich verder ontwikkeld.
Zelf zit ik al sinds mijn terugkomst uit Afrika te trappelen om weer op reis te gaan. Toen mijn broer mij mee vroeg hoefde ik ook niet lang na te denken!
Een nieuwe kans om de relatie met mijn broer verder te ontwikkelen, een nieuw land om te ontdekken, vrijwilligerswerk doen en bijdragen aan een betere wereld, kortom; een nieuwe uitdaging!
Het spannendste voor mij is om deze reis zonder mijn vriend te ondernemen. Ik denk dat dit voor mij een van de grootste beproevingen gaat worden.

Recente Reisverslagen:

24 Oktober 2017

16/07 Leh

07 Augustus 2016

15/07 Reis naar Leh

30 Juli 2016

14/07 Manali en scooters

26 Juli 2016

13/07 Kasol en Manali

25 Juli 2016

12/07 Kasol en Pulga
Marieke

Samen met mijn vriend ga ik stage lopen in Kaapstad, Zuid Afrika. Stage lopen in het buitenland is een lang gekoesterde droom. Helaas hebben we nu nog wat tegenslag met alles regelen voor het visum dus het is nog even spannend of we de gewenste datum (6 feb) kunnen vertrekken of niet.. In Kaapstad ga ik stage lopen in het 'Saartjie Baartman Centre'. Dit is een Centre voor misbruikte vrouwen en kinderen. Mich gaat stage lopen bij 'Die plate kompjanie' een bedrijf die festivals en concerten organiseert.

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 34921

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 30 Juli 2016

India

06 Februari 2013 - 03 Augustus 2014

Stage lopen in Zuid Afrika

Landen bezocht: